HOTSTONE EN COLDSTONE MASSAGE

Bij Massagepraktijk Hensing in Delft (Tanthof) kunt u zowel kiezen uit een Hotstone massage of een Hotstone en Coldstone massage. Hieronder treft u een beschrijving aan van beide massages.

Hotstone massage

Hotstone is een ontspannende lichaamsmassage waarbij gebruik gemaakt wordt van warme basaltstenen om een therapeutisch effect op lichaam en geest te creëren. Een hotstone massage heeft als resultaat een verzachtende en diep ontspannende werking op spieren, lichaam en geest. Het resultaat is onmiskenbaar: de huid is extreem zacht, de geest is ontspannen, de bloedcirculatie is verbeterd en de spanning in de spieren is verminderd.

Hotstone en coldstone massage

Bij een hot- en coldstone massage wordt afwisselend gebruik gemaakt van warme en koude stenen. De warme stenen zorgen ervoor dat bloed- en haarvaten zich verwijden, de bloedsomloop verbetert en afvalstoffen worden beter uit het lichaam afgevoerd. Dit in combinatie met koude stenen zorgt ervoor dat de bloedvaten zich weer zullen vernauwen. De afwisseling van warm en koud zorgt voor een diepe ontspanning van lichaam en geest. De hot- en coldstone massage is zeer geschikt voor mensen met vermoeide benen, spierpijnen, rug- en nekklachten, slechte doorbloeding, vermoeidheid en/of hoofdpijnklachten.

Hotstone massage is vooral geschikt voor/bij:

• Fybromyalgie
• Spanningen en Stress
• Spierproblemen
• Gewrichtproblemen zoals bij Reumatoïde artritis
• Artrose
• Spijsverteringsproblemen
• Slechte doorbloeding
• Menstruatieklachten
• Migraine en chronische hoofdpijn
• Slaapstoomissen en nachtelijke apneu aanvallen

Hotstone massage bij Massagepraktijk Hensing in Delft